Мета: познайомити дітей з небезпеками, які можуть чекати на них при користуванні Інтернетом, показати також переваги Інтернету. Познайомити учнів з правилами спілкування в Інтернет, з небезпечними кібертехнологіями, з якими можуть зустрітися діти, працюючи в Інтернеті. Провести анонімне соціологічне опитування.
клас – 7 А
Організатор заходу – Яременчук Юлія Петрівна
Опис події – під час уроку було проведено бесіду з метою подальшого попередження та запобігання можливих небезпек в Інтернеті. Після бесіди було проведено соціальне опитування , в якому прозвучало три основні запитання на вибір. Опитування проводилось анонімно,хоча більша частина дітей виявили бажання вказати свої прізвища.
Питання до класу :
1.Чи траплялися з вами прикрі історії пов’язані з Інтернет?
2.Яких правил, на вашу думку, необхідно дотримуватися ,щоб не стати героєм таких історій ?
3.Чи вважаєте ви Інтернет безпечним для себе?
Загальне враження досить позитивне,діти володіють потрібною інформацією, розуміють ризики використання Інтернет ресурсів,за результатами опитування 70 % класу зі свого досвіду чи з досвіду своїх знайомих знають історії пов’язані з Інтернет шахраями .
Як висновок уроку, порада всім учням :
-розповідати своїм батькам про будь-які підозри при користуванні Інтернет, ділитися зі своїми друзями, однокласниками інформацією , якою володіють самі.
«Безпека дітей в інтернеті»
Мета: познайомити дітей з небезпеками, які можуть чекати на них при користуванні Інтернетом, показати також переваги Інтернету. Познайомити учнів з правилами спілкування в Інтернет, з небезпечними кібертехнологіями, з якими можуть зустрітися діти, працюючи в Інтернеті. Провести анонімне соціологічне опитування.
клас – 7 А
Організатор заходу – Яременчук Юлія Петрівна
Опис події – під час уроку було проведено бесіду з метою подальшого попередження та запобігання можливих небезпек в Інтернеті. Після бесіди було проведено соціальне опитування , в якому прозвучало три основні запитання на вибір. Опитування проводилось анонімно,хоча більша частина дітей виявили бажання вказати свої прізвища.
Питання до класу :
1. Чи траплялися з вами прикрі історії пов’язані з Інтернет?
2. Яких правил, на вашу думку, необхідно дотримуватися ,щоб не стати героєм таких історій ?
3. Чи вважаєте ви Інтернет безпечним для себе?
Загальне враження досить позитивне,діти володіють потрібною інформацією, розуміють ризики використання Інтернет ресурсів,за результатами опитування 70 % класу зі свого досвіду чи з досвіду своїх знайомих знають історії пов’язані з Інтернет шахраями .
Як висновок уроку, порада всім учням :
- розповідати своїм батькам про будь-які підозри при користуванні Інтернет, ділитися зі своїми друзями, однокласниками інформацією , якою володіють самі.