1. Назвати себе (П. І. Б.), маму, тата, бабусю, дідуся (орієнтація у внутрішньосімейних зв’язках)
2. Знати пори року, кількість і назви місяців у році, днів у тижні. Знати які зараз рік, тиждень, день. Вміти відповісти на питання типу «Коли птахи відлітають на південь», «Коли холодно і іде сніг», «в який день люди не ходять на роботу», «В яку пору року листя жовтіє» …
3. Розказати назви всіх оточуючих її предметів: меблі, посуд, одяг, побутові та електроприлади, рослин, тварин, явищ природи, назви улюблених мультфільмів, казок, книжок, імена улюблених героїв.
4. Бути в змозі скопіювати просту фразу, наприклад, «він їв суп»
5. Орієнтуватися в числах в межах 10.
6. Володіти навичками узагальнення (в картинках вибрати що об’єднує …), виключення з ряду.
7. Знаходити схожість і відмінності між предметами.
8. Вміти скласти розповідь за картинкою або за серією картинок.
9. Знати основні геометричні фігури – коло, овал, прямокутник, трикутник, квадрат, вміти їх намалювати.
10. Запам’ятати 5-7 слів з 10 чітко названих.
11. Вміти розповісти напам’ять невеликий вірш
12. Вміти відповісти на питання: що буває раніше – обід чи вечеря, хто більший – корова або коза, у корови дитинча теля, а у коня …
13. Знати 10-12 основних кольорів.
14. Вміти намалювати фігуру людини з усіма основними частинами тіла.
15. Слухати казку і переказати ключові події.
16. Утримувати увагу на заданому виді діяльності 10 хв.
17. Розуміти що таке школа, чим там займаються і навіщо туди ходять.
ОТЖЕ, БУЛО Б ДОБРЕ ЯКБИ ДИТИНА ЗМОГЛА Б:
1. Назвати себе (П. І. Б.), маму, тата, бабусю, дідуся (орієнтація у внутрішньосімейних зв’язках)
2. Знати пори року, кількість і назви місяців у році, днів у тижні. Знати які зараз рік, тиждень, день. Вміти відповісти на питання типу «Коли птахи відлітають на південь», «Коли холодно і іде сніг», «в який день люди не ходять на роботу», «В яку пору року листя жовтіє» …
3. Розказати назви всіх оточуючих її предметів: меблі, посуд, одяг, побутові та електроприлади, рослин, тварин, явищ природи, назви улюблених мультфільмів, казок, книжок, імена улюблених героїв.
4. Бути в змозі скопіювати просту фразу, наприклад, «він їв суп»
5. Орієнтуватися в числах в межах 10.
6. Володіти навичками узагальнення (в картинках вибрати що об’єднує …), виключення з ряду.
7. Знаходити схожість і відмінності між предметами.
8. Вміти скласти розповідь за картинкою або за серією картинок.
9. Знати основні геометричні фігури – коло, овал, прямокутник, трикутник, квадрат, вміти їх намалювати.
10. Запам’ятати 5-7 слів з 10 чітко названих.
11. Вміти розповісти напам’ять невеликий вірш
12. Вміти відповісти на питання: що буває раніше – обід чи вечеря, хто більший – корова або коза, у корови дитинча теля, а у коня …
13. Знати 10-12 основних кольорів.
14. Вміти намалювати фігуру людини з усіма основними частинами тіла.
15. Слухати казку і переказати ключові події.
16. Утримувати увагу на заданому виді діяльності 10 хв.
17. Розуміти що таке школа, чим там займаються і навіщо туди ходять.
18. Вміти визначати напрямок: вперед, назад, направо, наліво, вгору, вниз.
19. Уважно слухати і виконувати завдання, які пропонуються в усній формі;
20. Може самостійно виконувати необхідне завдання за зразком, який сприймається зором.
ФІЗІОЛОГІЧНІ ПОКАЗНИКИ:
1. Зміна не менше 5 молочних зубів на корінні.
2. Дістає рукою через верхівку до верхньої частини протилежного вуха (Філліпінський тест).
3. Якщо дитина стоїть боком проявляється прогин хребта в попереку.
4. Яскраво проявляються суглоби на пальцях і колінах.
5. Вміє кидати і ловити м’яч.
6. Вміє зав’язувати шнурки, застібати ґудзики, блискавки – це ознака розвитку дрібної моторики.
7. При рукостисканні – її великий палець вгорі.
8. Скачок в зрості.
9. Може повторити прості пальчикові ігри (наприклад, по столу переминати пальцями, зробити пальцями «перемога» і т. д.).