14 - 16 жовтня 2017 р. учнівська молодь спеціалізованої школи № 210 м. Києва відвідала м. Львів. Креативна молодь відправилась вивчати куточки чудової України.
Екскурсії щодалі займають більше місця в програмах нового виховання. Визволяючись з усякої схоластики, сучасна школа дбає про найбільшу самостійність учнів в усіх наукових дослідах, про те, щоб у класі не було того звичайного мертвого викладу, а панувало безпосереднє знайомство і речами, явищами, фактами життя. Бачити власними очима, переживати враження — ось що нова педагогіка кладе фундаментом освіти для учнів, і цим вимогам найкраще задовольняють шкільні екскурсії, розумно обставлені. Екскурсіям надають вагу не тільки з причини просвітньої, а й ради мети виховання, й відносини учителя до учнів у час екскурсії не мають тої офіційної штучної суворості, котрої додержуються в класі: тоді й самодіяльність виступає замість покірливої апатії. Усяка добре організована екскурсія — це спроба в справі здатності дітей до практичного життя. Вона не тільки дає нові знання й закріпляє придбані в класі, вона ще підіймає настрій учнів, відкриває їм широкі горизонти, збуджує в учнях громадянське почуття. Яка то радість, після нудного щоденного класного життя, — мандрівка на свіжому повітрі, де на кожному кроці зустрічаються нові, цікаві речі, обговорюються на справжніх зразках класні лекції, що до цього часу не зворушували справжньої цікавості, а тепер викликають одне питання за другим, захоплюють новими враженнями, за одну екскурсію учні пізнають більше, аніж за якийсь місяць класної роботи.
14 - 16 жовтня 2017 р. учнівська молодь спеціалізованої школи № 210 м. Києва відвідала м. Львів. Креативна молодь відправилась вивчати куточки чудової України.
Екскурсії щодалі займають більше місця в програмах нового виховання. Визволяючись з усякої схоластики, сучасна школа дбає про найбільшу самостійність учнів в усіх наукових дослідах, про те, щоб у класі не було того звичайного мертвого викладу, а панувало безпосереднє знайомство і речами, явищами, фактами життя. Бачити власними очима, переживати враження — ось що нова педагогіка кладе фундаментом освіти для учнів, і цим вимогам найкраще задовольняють шкільні екскурсії, розумно обставлені. Екскурсіям надають вагу не тільки з причини просвітньої, а й ради мети виховання, й відносини учителя до учнів у час екскурсії не мають тої офіційної штучної суворості, котрої додержуються в класі: тоді й самодіяльність виступає замість покірливої апатії. Усяка добре організована екскурсія — це спроба в справі здатності дітей до практичного життя. Вона не тільки дає нові знання й закріпляє придбані в класі, вона ще підіймає настрій учнів, відкриває їм широкі горизонти, збуджує в учнях громадянське почуття. Яка то радість, після нудного щоденного класного життя, — мандрівка на свіжому повітрі, де на кожному кроці зустрічаються нові, цікаві речі, обговорюються на справжніх зразках класні лекції, що до цього часу не зворушували справжньої цікавості, а тепер викликають одне питання за другим, захоплюють новими враженнями, за одну екскурсію учні пізнають більше, аніж за якийсь місяць класної роботи.
Д.В. Ламза