Відзначення Всесвітнього дня тварин – це нагода вчергове нагадати про те, що люди – сусіди та друзі усіх живих істот.
А захищати представників фауни дійсно необхідно, і, в першу чергу, захищати від діяльності людини.
Саме тому, сьогодні учні 4-В класу ( класовод Інна Замашна ) провели виховну годину-доброти "День захисту тварин", де діти ознайомились із відзначенням цього дня у всьому світі. Дізнались про відданність домашніх улюбленців, почуття відповідальності за приручених тварин, зрозуміли цінності та недоторканості іншого життя.
Була проведена гра-вікторина «Хто? Де? Як?», де дізнались про тварин-метереологів, що віщують погоду; відбулася гра «Правильно чи хибно», де учні визначали, які права мають господарі домашніх тварин, ще дізнались за що встановлено пам’ятники тваринам і де саме.
Дуже цікаво була проведена робота в групах: «Неси добро у світ природи», де діти побачили
гуманне ставлення до тварин – це не лише сюсюкатись і пестити своїх домашніх улюбленців, а не завдавати шкоди чужим. Це ще й припинити купувати натуральне хутро, не відвідувати пересувні звіринці, годувати голубів і залишати курячі кістки вуличним песикам під своїм під'їздом. Вчитель пояснила екологічні правила поводження з тваринами.
Любові, співчуттю, милосердю людина також вчиться в дитинстві. З любов'ю до тварин в її душу приходить повага до іншого життя, неприйняття насильства. Люди бувають дуже жорстокі, але завжди є милосердні, співчутливі люди з добрим серцем і їх значно більше.
А головне, діти зробили висновку, що ніколи не можна залишати на життєвій дорозі своїх друзів і треба пам’ятайте: ми назавжди відповідаємо за тих, кого приручили
Відзначення Всесвітнього дня тварин – це нагода вчергове нагадати про те, що люди – сусіди та друзі усіх живих істот.
А захищати представників фауни дійсно необхідно, і, в першу чергу, захищати від діяльності людини.
Саме тому, сьогодні учні 4-В класу ( класовод Інна Замашна ) провели виховну годину-доброти "День захисту тварин", де діти ознайомились із відзначенням цього дня у всьому світі. Дізнались про відданність домашніх улюбленців, почуття відповідальності за приручених тварин, зрозуміли цінності та недоторканості іншого життя.
Була проведена гра-вікторина «Хто? Де? Як?», де дізнались про тварин-метереологів, що віщують погоду; відбулася гра «Правильно чи хибно», де учні визначали, які права мають господарі домашніх тварин, ще дізнались за що встановлено пам’ятники тваринам і де саме.
Дуже цікаво була проведена робота в групах: «Неси добро у світ природи», де діти побачили
гуманне ставлення до тварин – це не лише сюсюкатись і пестити своїх домашніх улюбленців, а не завдавати шкоди чужим. Це ще й припинити купувати натуральне хутро, не відвідувати пересувні звіринці, годувати голубів і залишати курячі кістки вуличним песикам під своїм під'їздом. Вчитель пояснила екологічні правила поводження з тваринами.

Любові, співчуттю, милосердю людина також вчиться в дитинстві. З любов'ю до тварин в її душу приходить повага до іншого життя, неприйняття насильства. Люди бувають дуже жорстокі, але завжди є милосердні, співчутливі люди з добрим серцем і їх значно більше.
А головне, діти зробили висновку, що ніколи не можна залишати на життєвій дорозі своїх друзів і треба пам’ятайте: ми назавжди відповідаємо за тих, кого приручили