науково-методичний експеримент з апробації інноваційної моделі навчання школярів
Учні початкової школи з 2010 р. розпочали навчання за Програмою Інтел "1 учень - 1 комп’ютер".
Задоволенню малюків не має меж, вони швидко здобувають знання не тільки з рідної мови, математики, образотворчого мистецтва, інших предметів загальноосвітніх дисциплін, а ще й поєднують своє навчання з формуванням основ комп’ютерної грамотності та інформаційної культури.
Головні умови роботи проекту:
Учні повинні систематично займатися на нетбуках;
Вчителі повинні володіти технологію, яка легко інтегрується в свої навчальні програми та навчальні проекти;
Школі потрібні нетбуки і зміст, які легко розгорнуті і прості в обслуговуванні.
Перші отримані результати:
позитивний вплив на розвиток особистості учнів,
школярі приділяють більше часу роботі на домашніми завданнями,
батьки виявляються набагато більш залученими в освіту своїх дітей,
вчителя виявляють, що у них з’являються додаткові можливості для досягнення своїх учбових цілей і індивідуалізації учбового процесу,
в учнів підвищуються відвідуваність і успішність,
учні демонструють поліпшення навиків письмової мови і здібностей критичного мислення,
спостерігається загальне підвищення дисциплінованості учнів.
Відгуки:
Столяр О.М., заступник директора НВР, вчитель предмету «Сходинки до інформатики», СШ № 210, м. Київ:
Програма навчання в середовищі "1 учень - 1 комп’ютер" створює особистісно-орієнтовані умови навчання і сприятливе середовище для набуття нових знань та навичок. Модель 1+1 електронного навчання – кожен учень оснащений комп’ютером – це ідеальне середовище. Це освітній простір, в якому відбувається формування у дітей якостей і умінь 21 століття:
медіаграмотність,
критичне мислення,
здібність до вирішення творчих завдань,
уміння мислити глобально,
готовність працювати в команді ,
цивільна свідомість – всього, що так необхідно сучасній людині.
Знання і уміння 21 століття сприяють формуванню в учнів самостійності і розвитку у них цивільних, професійних і лідерських якостей. При постійному доступі кожного учня до комп’ютера та Інтернету – можливо реалізувати модель інтерактивного та сприятливого для школяра навчання.
Агарков Андрій 2-А клас, СШ № 210, м. Київ:
«В наших нетбуках міститься дуже багато цікавої інформації. Нетбук може покращити мою успішність, адже він не тільки приносить радість, задоволення ай знаходить додаткову інформацію. Нетбук для мене начебто друг, тому, що він допомагає. Робота з нетбуком схожа на роботу з чарівною паличкою. ”
Птіцина Патріція 2-А клас, СШ № 210, м. Київ:
“ Мені найбільше сподобалось працювати у математичних тренажерах, тому що з ними ти ніколи не забудеш математику. Ми працювали ще й з клавіатурними тренажерами, різними графічними редакторами. Взагалі, весело працювати на уроках з нетбуком. Я вмію в PowerPoint, Paint,… працювати, робити цікаві налаштування робочого столу й курсору. Найкраще з нетбуком працювати на уроках «Сходинки до інформатики».
Гайдученко Т.Л., вчитель початкових класів, СШ № 210, м. Київ:
“Нетбук може допомогти учням зробити завдання швидше і цікавіше. Ми на різних уроках використовуємо нетбуки і це так чудово! Мені сподобалось працювати в таких програмах: WebCam, Мозаїка (в Малюванні 1), Paint та ще в багатьох різних програмах. Краще використовувати нетбуки на уроках математиці, інформатиці та предметі “Я і Україна”. На предметі “Я і Україна” учні проходять тести, розглядають зображення. Нетбук допомагає розшукувати мені різні матеріали для уроків. Нетбук покращив успішність в класі, бо в Інтернеті є багато цікавого, всього того, що потрібне на уроках учням. ”
науково-методичний експеримент з апробації інноваційної моделі навчання школярів